MAN TGX in Amsterdam
Scania 143M 4x2 met pijpleidingen in België
MAN bij het laaddok van SellPlan
MAN TGX met Samro Alusam zeilentrailer geladen met flatscreen TV's
Met een silo naar München.
Volle vracht pallets retour meegekregen uit Madrid
Met twee 20-voeters op weg naar Londen
Vanuit de cabine.
Met lang staal op het platteland bij Berlijn.
Nu een wat kortere vracht staal, maar minstens net zo zwaar.
Met kraandelen in Lissabon
Met een 40-voeter in Amsterdam.
Over het spoor...
De VNL780 maar eens meegenomen voor een Hitachi dieplepel.
Een Duitser die wordt ingehaald door een Amerikaan!
De DAF CF85 met Hiab XS 1055
De rust zit erop en dan gaan we weer rijden.
De Mercedes Actros Titan met een Krone balenpers.
Ja, zo'n Amerikaan lust wel een flinke slok diesel.
DAF XF 105 SC met Broshuis uitschuiver.
Scania R620 met stenentrailer.
En weer een 40-voeter opgezet voor LeHavre.
En dan is het wachten op de papieren...
Volvo FH reclame-auto.
Volvo FH met koeler, in Amsterdam
Ja, ik weet het, beetje te hard door de bocht.
Een heistelling op weg naar München.
VW Polo van 1 ton wordt ingehaald door een Scania R730 van 50 ton.
Lekker breed in Berlijn.
Martijn Beldman Transport BV.
Ja, met zo'n brede lading in de spiegel ga je niet meer zo hard.
En daar gaat ie weer met de V8.
En dan is het wachten op de telekraan die komt lossen.
Met de koeler in Warschau.
Ja, da's wel heel lang hé?
De buurttrekker met een platte trailer.
Daar gaat weer 30 ton diepvriesmaaltijden...
Heistelling in de bocht!
Daar gaat weer een vracht stenen de lange baan op.
Stoppen, of toch gewoon doorrijden?
Toch maar even gestopt bij het verkeerslicht, en daarna meteen die V8 maar weer laten brullen!
Even de snelweg af voor een kop koffie en een saucijzenbroodje.
En daar gaat weer 15 ton aan boerengereedschap.
Beter een lampje te veel als te weinig!
King of the road, ook met een Volvo.
Toch maar even netjes de begrenzer op 85 gezet.